fruktsallad.

precis kollat ensam mamma söker!.. jag gillar serien, man blir glad av all kärlek :).. På den fronten händer väl inte så mycket här i det stora landet. Jag får kärleken av mina små pojkar här hemma, dom är så söta!.. Har fått schemat för veckan ca 42 timmar, ledig lördag söndag, det gillar jag :)..även fått lönen.. snackade med pappan här sedan, han tyckte det var kul att jag gillade shopping, för att det är det enda du kan lägga pengar på:P.. Frågade han om jag inte ska betala någon bensin eller telefon, men nej jag borde ha några räkningar sa han.. tack tack för att min värdfamilj är så himla bra!..

Bra dag, trots att snön hänger i luften och vem vet kanske är det vitt på marken när jag vaknar upp imorgon?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0