helgens utlägg..

Ja helgen gick på ett ögonblick!. Det har varit en bra helg, har haft fullt upp, det gillar jag!..

Dagens Boston besök, hmm jaa blev kanske inte som man tänkt sig, blev mest ett väntande på olika människor, och inte så mycket shopping, men hann med H&M iallafall:). Är väl nästan lite patetiskt att åka in till en storstad för att shoppa och sen ändå komma hem med en påse från en svensk affär.. hur tråkig får man bli? men jag gillar H&M det är bra, det är billigt, dom har bra kläder!!

Åkte hem rätt tidigt dessutom, för att jobba lite.. eller ja hmm vi kollade Disney Channel, ibland kan det vara riktigt jobbigt att jobba:P.. fast om någon sparkar nån på munnen är det alltid bra att finnas till hands och torka tårar!.. det är väl så det brukar bli och sen slutar en uppe på sitt rum.. ja det är väl inte så konstigt med 3 killar trots allt..

Har nog kommit in i att vakna runt sju varje morgon, inte sova middag som jag alltid gjorde hemma och sen vara vaken lite längre, jag gillar att man tar tag i dagen på ett helt annat sätt här än hemma.. finns ju typ inget som heter sovmorgon till klockan 9 här!!


Kommentarer
Postat av: Susanna

saknar dig malin...Kram på dig

2009-10-12 @ 16:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0