in charge

Dagen har gått hur fort som helst!.. har gjort det mesta själv.. till och med tankat bilen, gått in och betalat och sen tankat, har jag itne ens gjort i sverige så även fast det är en småsak är jag lite stolt över mig själv... alla som vet om mina tankningshistorier förstår;).

imorgon börjar jag inte jobba förrän klockan 15 eftersom jag ska jobba till 22.. helt okej för mig, ska bli skönt med lite sovmorgon:)..

Nu sitter jag och väntar på att Linn ska ringa, så jag kan åka och möta dom köpa lite pizza och sen blir det att titta på Greys!.. låter som en mycket bra torsdagskväll tycker jag!!.

hoppas på Boston på lördag med Linn, skulle varit väldigt roligt faktiskt!!..

hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0