jag lever mitt liv, här och nu....

Då har man sett this is it.. vad tyckte jag? hmm nej asså, ingen film jag rekomenderar, trodde den skulle vara mer om hans liv lite mer flashig, men detta var en två timmar lång dokumentär utan någon som prata. dom hade bara filmat hur konserten blev till och hur dom övade.. bra låtar ibland, kan tänka mig att detta är en film för ett stort fan, men det är ju faktiskt inget som talar mot att han var en jäkligt bra artist!!..

Andra tankar i livet just nu... hmm jag har min halloweendräkt, det är "partaj" på fredag, jag ser fram emot en ledig helg, och fira ett äkta amerikanskt halloween, ska bli riktigt skoj!.. Annars så har jag nog inte riktigt fattat att jag snart varit här i 1,5 månad och att det "bara" är 11,5 kvar!!.. hmm hur låter det va? deprimerande!.. Hade så gärna viljat prata med alla vänner där hemma mycket bra!!.. Skaffa skype! Snälla :) Saknar er!

Nu ska jag fortsätta med Carolina Gynnings självbiografi!..


... och jag gillar det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0