kallt!!

jahapp, då var det torsdag, den förra aupairen har lämnat huset, inte för gott såklart, men iallafall för nu.. tårar blev det, till och med jag föll en tår, hmmm jaa men tårar verkar ju inte vara så ovanligt för mig nu för tiden:P..

Har gått runt och frusit nästan preecis hela dagen, tack gode gud att mina vantar snart är klara, tyvärr är man ju alldeles för noga med saker och ting har nog repat upp den sista vanten typ fyra gånger bara för att den ska se ut exakt som den andra!!.. men är händerna exakt likadana? Kanske hade varit bättre att gått från ett mönster istället.. hmm ja ja vad vet jag, slutresutlatet blir kanoners iallafall!..

Har varit och fikat på Starbucks med Linn idag, ungefär då jag fick upp värmen lite eftersom jag drack en kopp varmt kaffe, åå jag saknar att dricka kaffe hemma på eftermiddagarna... testade på pumpabröd också, rikigt gott faktiskt! smakade ungefär som mjuk pepparkaka!.. nu börjar halloween verkligen komma här runt omkring, spöken i trädgården och pumpor preeecis överallt, vi har till och med en gigantisk spindel på verandan, skitläskig och hårig!! ää fy! Får ta lite bilder med!..

Greys Anatomy här ikväll klockan 21, tror jag ska titta med Linn och Marianne, men inget planerat ännu.. får väl se när dom slutar jobba för kvällen..

Ha´t bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0