krasch!

okej jag kanske råkade krascha range rovern in i garageporten!!.. eller nej nu förstorar jag upp det en aning!!.. jag touchade den lite och lite vit färg kom på den fina cowcathcern, som pappa så fint kallade det, men min snälla värdpappa bara ryckte på ögonbrynet och sa är det där en stor skada?? det där är ju ingenting!!.. puhhh! jag andades ut, vi gick och kollade på väggen och nej det syns ju ingenting:).. Han skyllde på lite leksaker och så var det inte mer med det!.. skönt!.. men varför kunde jag inte bara backat 30 cm och sen hade inte skadan skett?!.. Men det är väl lätt att vara efterklok:P..

Annars har dagen varit bra... jag och Linn tog en riktigt work out på crosstrainern.. bokade tid för att få rundtur i gymmet.. och sen tog vi en chilltur på någon cykelgrej med tv.. ja folk var ju ltie för lustiga när dom tränade.. den ena läste bok, den andra en tidning eller bara tittade på tv, medan de sprang, cyklade eller vad dom nu gjorde.. men jag gillar gymmet det är advanced!.. där ska vi nog kunna, göra några riktigt bra träningar;).. ska nog testa på någon gruppträning snart med, det ser jag fram emot!..

jaooo... nu ska jag nog snaska lite på min choklad så att den tar slut någon gång! itne bra att ha sådant hemma, man blir bara mer sugen av det!..

hoppas på fint väder imorgon så jag kan ta en promenad upp till kossorna och ta lite kort!


Kommentarer
Postat av: DOGGYSTYLE

Välkommen till klubben ;) Det lyckades jag också med, fast in i en annan bil :p

2009-10-08 @ 12:52:28
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/
Postat av: jenntan

hahahha å¨ååh mutti!! jag känner oxå igen det där! jobiggt lääge, tur han var en s¨n hyvvens karl ja!

2009-10-13 @ 00:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0