Lördag..

Äntligen fått ordning på internetbanken, fick sitta i telefon i nästan en timma med en inte så trevlig kille.. men han tyckte väl bara att jag var en dum svenska som inte förstod någonting.. men nu är det iallafall löst:)..bra det!

Blir inget Boston för mig och Linn idag, det regnar och är jättetråkigt väder!!.. det blir något shoppingcenter runt omkring här som vi ska försöka hitta till... får se hur detta går, men ska iallafall bli kul att komma ut lite :).. Köpa lite kläder förhoppningsvis wihoo.. och sen fortsätter mitt eviga letande efter ett par converse som jag vill ha men har kollat runt på hur många sidor som helt på internet men ingen har min storlek!!.. helt sjukt!!.. vi får väl se hur det går.. kanske får ge upp drömmen om ett par vita och köpa några färgade istället.. nej nej...

väntar bara på att Linn ringer och sen ska vi dra iväg!..


Kommentarer
Postat av: jenntan

Muttii!! vad kul att se bilder från din tripp!! har inte läst din blogg så mkt eftersom jag har så mkt annat för mig med plugg o dylikt (you know what I mean)... fan e du redan grym at english eller? det ser jätte fräsigt ut att vara i stora USA! va rädd om digg! puss

2009-10-03 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0