Måndaaag,

Okej måndag, ny vecka, nya möjligheter det är väl så det brukar sägas?.. Hmm vad är det för planer denna veckan?.. har inte en aning faktiskt, jag vet att jag jobbar 36 timmar sen är resten fritt, jag vill shoppa, behöver en ny vinterjacka och en ny plånbok.. det är nog prio ett och så klart ett par varma och goa skor:)..

Snart ska LCC:n komma hit och fråga hur jag har det, ska fråga henne lite hur det funkar med läsningen och så.. funderar på att ta en kurs så att man kan åka till Washington DC och sen en till Niagarafallen från den canadensiska sidan.. det låter bra tycker jag!!... allt för 740$.. och så betalar familjen 500 så då blir det väl ganska bra!!..

jag hoppas på en bra dag


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tänkte bara fråga också vilket flygbolag du köpte dina biljetter ifrån? tänkte jämföra lite priser åså. Puss <3

2009-10-05 @ 17:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0