måndagkväll

okej.. idag har varit en jobbig dag.. psykiskt!.. men nu är kvällen här jag har tagit mig upp ur den värsta hålan och jag tror jag fixar det här!.. gårdagens beslut gör att jag känner mig lite halv, men hej det har kommit djungelvrål på posten idag!.. VÄRT!!.. Tack mammi <3.. Får gärna komma fler av sådanna varelser;)..

Annars har dagen som sagt varit ganska seg, inte jobbat så mycket, blir desto mer imorgon från 7.30 am till 7.30 pm... fast är också ledig mellan 9-10 am.. ja då vet ni mina tider för morgondagen!.. jag ska uträtta lite ärenden försöka hitta till YMCA (gymmet) som jag så snällt får vara medlem i helt gratis!.. sen ska jag försöka hitta till postkontoret så att jag kan köpa frimärken.. sen ska jag även försöka hitta lite vykort i denna stad, hinner jag detta på två timmar?? hmm antar att GPS:en får vara min bästa vän imorgon!!

imorgon börjar även den lilles fotboll, alltså ska jag hitta även dit i tid, men jag tror faktiskt för en gångs skull att jag skulle hitta dit, utan GPS, eftersom det tar typ bara fem minuter med bilen (ungefär så långt mitt lokalsinne räcker)..

Har varit på Panera bread ikväll igen.. med barnen och mamman.. jag åt broccoli/cheddar soppa!.. mmm helt sjukt god! klart min favorit hittills!!.. nu tror jag att jag ska checka runt lite efter någon tripp till Disney World nästa år!.. Linn var väl rätt sugen på att hänga på hoppas jag!.. Vore ju sååå jäkla coolt att ha varit där! måste ju ta chansen nu när jag är i det stora landet!!..

Får nog sätta mig ner och göra en lista över saker och ting jag vill se och göra under mitt år här in tha USA!

Hi How are you?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0