onsdaag

det regnar denna höstmorgon, usch usch, men jag har min skööna tröja på mig som jag fått av min snälla värdmamma:).. jag har käkat min goa frukost, väntar på att alla ska vakna så att jag kan köra dom till skolan.. sen ska jag iväg till gymmet och köra lite step igen :).. Hoppas på att man är ganska bra idag då eller?..

sedan blir det Michael Jackson premiär ikväll... jag hoppas på att den är bra även fast man inte är något stort fan.. jag testade även på att ta ut pengar i "drive in bankomaten" igår, nej nej inget jag ska göra om, amerikaner är nog vanligast längre än 1,5 meter, så det var icke konstruerat för en liten tjej i en jättebil!.. haha måste sett riktigt dumt ut!...

nu ska jag gå ner och göra lunch lådor!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0