onsdaag.

Idag testade jag och Linn på step. Med tanke på att det är en avancerad form av träning så är det ganska svårt  och när man sedan ska följa med i en hel dans och på samma gång hinna översätta alla steg från engelska till svenska i samma sekund som man ska  utföra dom, blir det ännu mer avancerat!.. MEN det var awesome! Jag är riktigt impad av oss att vi hängde med så bra som vi gjorde, klart man kanske gjorde bort sig en och annan gång, men so?!.. jag hade roligt, och ska definitivt göra det igen!!..

åkte sedan vidare till Sears, köpte en vinterjacka :). okej det är kallt här, men kanske inte så pass kallt att jag kan använda den ännu, så måste fortfarande komma på något bra att ha på mig:P.. får satsa på skinnjackan helt enkelt!!..

Köpte också garn så nu har jag virkat en vante :)...nu börjar utmaningen till att virka en exakt likadan, men får nog bli morgondagens projekt :).. Nu blir det spaghetti och köttfärssås, sedan glass på Nona´s:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0