Onsdagskväll.

sitter och balanserar med 1/4 av skinkan utanför sängen och resten på sängen.. och varför inte bara hoppa in ett par centimeter och sen sitta bekvämt? nej det är ingen sport i det!!.. ja så nu har ni förstått hur kul jag har det... nej så illa är det inte, har faktiskt suttit och virkat halva eftermiddagen, ja så nu lät det ännu roligare!.. Hmm men har iallafall fått ihop en och en halv vante, imorgon är jag väl antagligen helt redo för snön som ska falla inatt..

Har ikväll ätit hemmagjord glass på Nona´s, käkade någon vaniljglass med choklad bitar och så skulle det va brownie´s i lät ju helfestligt, men icke jag tog en liten bägare, jag fick en hel middag, jag käkade upp allt för att jag har hittat en helt ny kärlek till choklad i detta land, nu känner jag mig mest bara usch!.. men men, jag var värd det! tränade ju faktiskt imorse:)..

Ska nu skriva i min dagliga dagbok, och sedan sova gott.. har fårr sovmorgon imorgon, Anna-Sara ville göra pannkakor till barnen till frukost och sa inte nej till det!.. kanske borde gå en kurs hos henne så att jag lär mig vända dom, så att jag också kan göra sånna sen..  De french toast jag skulle göra till dom i morse, blev nog inte hellyckade men något barn åt dom, något inte, sen häll jag ju typ förgifta några barn i skolan eftersom lillkillen fick med sig jordnötssmör på smörgåsen, jag mitt lilla ägghuvud kunde väl kanske räkna ut att det itne var tillåtet i skolan?! Finns ju barn som kan dö av bara doften!.. men ingen större skada skedd, han fick vanligt smör på mackan istället och han blev nog inte olyckligare för det!..

1,2 skip a few 99 and 100


Kommentarer
Postat av: Marléne

Hej på dig. Vi följer din blogg varje dag och det är alltid lika roligt att läsa vad du skriver. Extra kul var det idag: de är ju rätt hårda på straff i USA om man råkar ut för något som tex jordnötssmör på en macka;), man kan ju bli stämmd för ingenting. Hahaha. Ha det så bra hälsn kusinen med familj!

2009-10-15 @ 20:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0