Patriot Cinema.

Blev bio med Linn ikväll! Bra att du tog mig ut på någonting, annars hade det bara blivit en tråkig tv-tittarkväll!.. Couples retreat kollade vi.. hmm nej har definitivt sett bättre filmer!!..inget att rekomendera faktiskt, men betalade endast 5$ så ska väl egentligen inte klaga så mycket.. köpte också biljetter till This is it!.. Filmen om Michael Jackson premiären... han är jag inte ett stort fan av, men filmen känns som om man måste se!.. Så jag och Linn (kanske några fler) ska se den!!.. 6.45pm onsdag 28:e då vet ni!!..

Imorgon blir det först jobb på morgonen få barnen till skolan sedan ska vi testa på step, jag längtar! det är ju såå roligt, hoppas att det är ungefär samma som i Sverige, men vem säger att det inte är det? .. Kanske tar en sväng i gymmet som uppvärming, eller inte kommer väl antaglien inte kunna gå på torsdag om jag gör det..
Eftersom jag nästan tryckte i mig en hel M&M påse idag till filmen, så ska jag försöka inte äta någon schokelad imorgon, men jag sa bara försöka ;).. '

God Natt alla mina vänner och dom som jag känner!


Kommentarer
Postat av: DOGGYSTYLE

Jag vill med se den!!

2009-10-14 @ 11:26:11
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0