rastlös

Okej söndag, tänkte att det skulle vara skönt att bara vara hemma kolla på tv och chilla.. jag har klarat det bra hittills klockan är 11 på förmiddagen... rastlösheten börjar krypa på mig så där som myror gör.. ja jag har myror i brallan... jag har problem.. haha.. vill bara att familjen där hemma kommer in och pratar med mig lite på skype och sen går tiden lite till. sen hoppas jag att Rääs visar sig någon gång under dagen,, sen hoppas jag att det blir aupair middag på panera bread ikväll... hoppas hoppas, jag måste få mn sociala dos.. eftersom jag inte sett till min andra familj så sitter jag här ensam i ett blått hus i Hingham, en aning större än det jag har där hemma i Fritsla, men bara en aning ;)..

Städade upp i köket innan så att jag skulle få tiden att gå. tror jag ska sätta på en film och sen sätta tänderna i en god chokladboll! mmm!!.. haha tur att jag har så mycket att göra hela tiden.. kanske borde ta bilen och försöka lokalisera mig i staden där jag bor så att jag inte behöver vara rädd för att gå vilse hela tiden!!..

Man kanske skulle åka till Boston idag iallafall.. bara för att få dagen att gå:P..


Kommentarer
Postat av: Maja.

Okej:) Jag är född i New Jersey, det är ju bara några timmar ifrån Boston:) Hur trivs du med familjen då? Har också varit au pair men det funkade inte riktigt:S

2009-10-04 @ 17:33:34
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0