regn.,

Lördag ligger i sängen, träningsvärken i magen är nog ännu värre idag, uscha!.. Ska ta en dusch och se om man vaknar till lite, nu har jag ju t o m en hårfön jag kan ordna håret med :)..

Jag har bokat vandrarhem till mig o kussen i NYC!!.. wihooo!.. endast 96 dollar per person för två nätter bara ett par kvarter från Times Square!.. vilket betyder att vi har gångavstånd till det mesta, bra bra!.. jag är glad, detta ska jag leva på hela helgen:)..

Vet fortfrande inte hur det blir med kvällen och morgondagen, vill åka till Simons plejs men vill inte göra det för komplicerat för Louise o Lisen som ska hämta oss.. ja vi får se..

ha en trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0