risnudlar..

Har precis tagit en heerlig dusch i mitt fina badkar :).. Skulle ju blivit kickboxning ikväll men Linn var tvungen att jobba sent så blev en halvtimma på crosstrainern istället. ja jag blev röd i fejan och då tror jag att det gör något bra;)..

Hittade den perfektaste pumpan på Wall Mart idag men köpte den inte!.. Fråga mig inte varför, den var rund och fin och i den rätta storleken, men Linn och jag ska gå på pumpjakt imorgon. Ska ju nämligen på aupair möte på kvällen och då ska vi karva pumpor, ja va roligt! hmm jaa vi får väl se:P..

imorgon ska vi också försöka hinna med att kolla någon halloweendräkt, hoppas man hittar någon bra :)..

God natt God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0