Saker och ting

Okej blev en kaotisk eftermiddag, jobbade runt 2 timmar, det gick alldeles utmärkt eftersom dom åt en halvtimme sen kolla dom tv resten av tiden så det gick ju fint:).. Sedan blev det lite skypetid som inte funkade så bra, inte alls så som jag ville... men men så kan det bli ibland!..

Snackade med Caroline idag med, det var roligt eftersom vi inte har snackat sen jag entrade landet!.. jag har fått en "ny" mobil, alltså kan jag nu prata ett helt samtal utan att behöva ladda igen.. bra det!..

Har fått ett schema inför nästa vecka, bra det=) och så såklart lönen för att det är ju söndag!!..

Aupair träff på Panera bread, klart jag var ju sen dit, men det gjorde inte så mycket förutom att Linn och Marianne fick vänta en halv evighet!.. ja ja jag testade iallafall någon kycklingsallad med cheddarost.. och nej det föll mig inte i smaken.. eller kankse inte hade någon stor matlust heller för den delen... aja

nu ska jag sova:) skönt det.. detta land gör mig trött!! Förresten hade jag näsblod en lite stund idag, kanske betyder detta att jag inte skulle sprungit imorse eftersom jag kommer bli dunder förkyld nu? Näsblod brukar nämligen va ett tecken på att det kommer.. hmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0