Saturday.

lördag eftermiddag, vad har jag nu gjort? Började dagen med att börja gråta ut hos mamma och nu känns allat mycket bättre, har blivit så himla blödig på den sista tiden!!.. Tog mig sedan en promenad, som jag för övrigt höll på att dö av!.. Vad nämligen en ful brun stor hund som sprang rakt ut i gatan mot mig!!.. Den kom fram och började morra, jag började skaka, vågade inte röra mig en centimeter... det kom några bilar, körde förbi sen sprang hunden hem igen!.. jefla hundägare ha koll på era hundar säger jag!!.. Jag överlevde, något skakig men jag fortsatte min promenad, sorgligt nog var det inga kossor ute idag, men såg en överkörd ekorre och några hästar.. på vägen hem stötte jag även på några kalkoner, fy fääään vilka fula djur!!!... Tråkigt att det blev sämre och sämre väder under min promenad, men kommer väl fler dagar som man kan ta fina kort :)..  

Har nu varit i Boston, åkte till bilaffären bytte in den gamla åkte hem med den splitterny... den är stor, ser knappt ut.. jag är glad att jag inte ska köra den:P.. Vad som händer ikväll är väl inte riktigt klart än.. ska nog hitta på något med Linn tror jag.. vi får se vi får se:).. '

 på promenad.  en häst.  inga kossor.  fina löv.  fula djur.  en kalkon.

Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

fina bilder ju!

2009-10-10 @ 23:37:19
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0