soccerpractise

Okej dagen har bara flugit iväg!!.. lillen gick på sin första fotbollsträning idag, det var kul att sitta och titta på de små liven när dom sprang runt!!.. kanske inte var så mycket fotboll i sig, men dom fick ju springa av sig lite iallafall.. sedan var det bara till att stressa iväg.. kändes som man skulle vara på tre ställen samtidigt.. känns lite jobbigt, hmm nej vi måste hitta ett bra system för tisdagar!!..

Fick sedan en timma ledig, och jag tog tag i mitt liv och tog en springtur!.. wow!.. jag var trött, sprang förbi mina älskade små kossor, får nästan ta en promenad och ta lite kort!.. För här är så himla fint!! Alla löven är i de rätta färgerna och det är verkligen höst, fast att man kan gå ut i bara t-shirt fortfarande, en aning konstigt.. men jag gillart:)..

Nu blir det lite tv-tittande, sen sova:).. Sov för första gången en hel natt i natt! underbart, hoppas att det fortsätter så!!..


Kommentarer
Postat av: Linda

Vänta några veckor till... Då är löven knall röda! Så otroligt fint!!! Kollar bloggen varje dag! Saknar våra spring o promenader nu när det är så fint ute... Kan man ringa din vanliga mob. eller? Ha de underbart! Kramar

2009-10-07 @ 09:17:24
Postat av: DOGGYSTYLE

JAA! Fan att det är så långt bort o att jag typ har nada pengar, men jag lovar Mutti, på heder o samvete att jag ska spara så jag kanske kan komma bästa år :)

2009-10-07 @ 11:34:53
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0