Söndag.

Vakna klockan halv åtta, hur irriterande är inte det? i och för sig hade jag redan sovit 9 timmar så det är väl inte så konstigt..
Eftersom förkylning var nästan obefintlig imorse så ska jag bege mig ut på en liten springtur nu på morgonen tror jag, hade varit skönt :).. har i och för sig inte kollat vädret men jag tror inte att det regnar iallafall:)..

Sen blir det till att frossa i min choklad, kolla på en film.. och bara ha en vanlig söndag:).. det gillar jag!!.. Hoppas även på att någon där hemifrån vill prata med mig i skype nu när jag är ledig hela dagen!!:. Hör av er ;)..


Kommentarer
Postat av: Maja.

Var i USA är du?=)

2009-10-04 @ 14:35:42
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Maja.

Jag är född i USA och har bott där för något år sedan, ska dit och hälsa på bekanta om någon vecka:) Visst är det ett underbart land? Hur länge har du varit där och ska vara där? Trivs du?=)

2009-10-04 @ 15:57:58
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0