Starbucks!

klockan är tjugo över elva, om jag väntar en stund till med att somna, är jag vaken när det andra vaknar och går upp till jobbet där hemma.. det känns wierd!!..  har idag hänt tråkiga saker och roligare saker.. jag hoppas de tråkigheter som uppstått löser sig i morgon jag har gjort allt för att det ska lösa sig tycker jag sååå.. aja vi får se!..

Besökte idag för första gången Starbucks, för er alla som inte vet vad det är, är det en mycket känd cafékedja i hela världen och jag testade banan/choklad smoothie mmm mumma!

kollade på bonde söker fru innan, jag älskar att man kan kolla tv:n på internet, nu kan jag hålla mig uppdaterad vad som händer där hemma! heerligt!.. Greys var ikväll också Linn och Marianne entrade min säng som står under ett snedtak.. jag hade väl kanske inte några problem med att sitta rak men de som är lite längre kan ha en lättare känsla av nackspärr imorgon ;).. finns ibland fördelar av att vara liten iallafall! HA!... Japp så nu har jag två serier jag tänkte att följa ganska hårt denna höst, med tanke på Linn som har 21 olika att titta på, har ju inte jag lika fullt upp:P Imorgon blir det genomgång på maskinerna i gymmet, undra vad det är för någon stor biff som ska sätta ihop ett bra träningsprogram för mig ;)..  den svarta range rovern ryker imorgon, blir ersatt av en annan svart STOR bil, vet inte vad för någon, min aupair bil blir en annan sort en vit jag gillar den:).. ja tydligen gillar jag ju vita bilar istället för svarta eftersom jag senast igår råkade måla den svarta en aning med husfärg;).. nog talat om denna incident!

jag älskar min familj (den där hemma) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0