Tisdag.

Har precis käkat frukost, good havregrynsgröt med äpple och kanel i, med massa frukt på.. kommer bild t o m!..
 Klockan är 9 man är uppe så himla tidigt här, å det är så bra!.. Jättefint väder idag med!.. Vilket är bra för då får jag användnig av min nya väst, jag gillar den så!

Linn kommer snart hit, hämtar upp mig så ska vi åka till Marshalls, typ ett outlet tror jag det är! Linn måste hitta vinterjacka, och jag vad gör jag? Judt nu vill jag ha mer kläder att träna, alla börjar bli så sunkiga!.. Sedan blir det jakt på halloweendräkt! jag hoppas att dom har den där som jag vill ha!..

Ja ja vi får se!.. Kollar ellens talkshow nu, herregud.

 -frukost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0