Tisdag - aktiv.

ja det var ju för jeekla roligt det där med Linns hund asså!... hade inte velat bo med den ;).. Blev en trevlig tvtittar kväll igår, och jag vet jag är kass på alla tv-serier!!.. inte min grej det där asså!!..

Kollade även ett avsnitt på hollywoodfruar, helt sjukt...sådan vill jag då inte bli!.. har kollat upp priser till Disney World, och nej det var inte så farligt dyrt faktiskt!!.. Börja spara!!..

Har idag, fått iväg barnen till skolan, varit och tagit kort på gymmet och nu är jag medlem :).. Tankat bilen, varit på banken löst in min check och köpt frimärken.. skulle ju såklart ha några kort att skicka också men det hade dom inte där!. får leta vidare helt enkelt!..

Har kommit på att om jag har adressen till dit jag ska så ordnar sig allt, för min GPS är ju bara såå bra!.. Körde för första gången på motorvägen här i de stora landet!... ja det är ju inte bara två filer som sagt ;)..

japp nu ska jag ha lite rast i en timma sedan vidare och hämta lillen!!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0