Tisdag.

hmm vad har jag gjort idag?? joo menst luffsat runt och letat efter godsaker, hatar att vara uttråkad!.. tankade i och för sig bilen i morse och satte in min check på kontot, men sen har jag varit hemma, vädret har nog bidragit att man känt sig tråkig!..

Nu har de äldre barnen kompisar här, och inte vill dom att man ska sitta där och titta på, nepp blir väl inte så mycket mer nu förrän barnen ska ha mat... Imorgon blir det iallafall gymmet, sen ska jag försöka hitta en vinterjacka!.. har iallafall hittat en i en katalog nu, hoppas bara att den finns på Sears också, annars får jag väl beställa den på postorder, som man gör med allt annat i detta land..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0