upp och ner..

Okej, hade nog min första lilla svacka nu i eftermiddag.. allt kom över mig och blev rastlös till tusen, kom på att jag typ bara varit i och runt detta huset i snart en hel vecka!.. sånt klarar jag inte av... skulle blivit en träff med Linn och Marianne, men ändrade planer jag fick stanna hemma och prata lite med mamman om morgondagen. nu känns allt mycket bättre, jag vet exakt vad, hur och när jag ska göra saker.. sånt gillar jag!!

Så imorgon blir det jobb i princip hela dagen, sen träff med Linn och Marianne på kvällen och så ska vi kolla på Greys ihop! det ser jag fram emot=).. Jag gillar inte att rummet har blivit min bästa vän, sånt kommer jag inte klara av!!.. klockan är tjugo över nio och jag är för första gången inte helt slut!.. skönt det.. ska kolla på en film innan jag somnar tror jag

god natt god natt

R <3


Kommentarer
Postat av: DOGGYSTYLE

Det kommer bli toppen Mutti :) Vad kul att allt går bra :)

2009-10-01 @ 10:52:19
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0