Uppdatering tusen.

vilken helg! jag kan inte beskriva den med ord!.. okej lördagsförmiddagen var inte bra! jag var hemma och deppade, på sätt o vis!.. kvällen ja den blev som den blev, jag säger bara att även vinflaskorna är vääldigt stora i detta land!.. Linn har den perfekta bilden, jag ska få tag i den;).. Kvällen blev underbar men kort!

Söndagens förmiddag var ju bara totalt kaos, började med att hunden både urinerat och gjort 2:an inomhus! blää!.. Simon kollar upp bussar ja så bra, vi kommer att komma i tid till Braintree där vi ska möta upp Lisen o Louise, och kom ihåg vi var inte fräsha!.. men iallafall Simon kör oss till Bussen, väntar ett tag, ringer Simon och det visar sig att det går ju inga bussar på söndag! ha men va roligt, får vänta på Simon ett tag till och han hämtar upp oss, ut på motorvägen och hej å hå, Det visar sig att Simon missar avfarten! herregud! paniken kommer och vi kommer aldrig hinna i tid, men vi komer till slut till Alewife, inte allt för sena hoppar på tunnelbanan som vi tror går till Braintree eftersom den delar på sig var vi inte riktigt säkra men vi var kanske för trötta för att fråga konduktören.. inte bra! Vi hamnar helt enkelt på fel tåg! hoppar går till andra sidan väntar på tunnelbanan tillbaka, hoppar av och sedan ännu en tunnelbana tills vi äntligen är framme! då hade vi rest i 2 timmar! en resa som kanske egentligen skulle ta 45 minuter max en timma!.. jag finner inga ord..

Louise och Lisen satt snällt och väntade i bilen, vi åkte vidare mot Salem, en stad som firar halloween, lite svårt att förklara men dom brände häxor där förr i tiden men spökhusen var riktigt kul och jag hade en rolig dag:)..

Kvällen tillbringades i biosalongen, kolla the stepfather! Bra film!  

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0