Ups and downs

Jag sitter här och väntar på att tvätten ska bli klar, det är fredag och vad gör jag,
 kollar abc?..  Har iallafall slagit in lillens födelsedagspresent... Är så glad över att få lite sovmorgon imorgon, inte behöva gå upp direkt utan bara ligga kvar åå va skönt! :)..

Kanske är en liten hemlängtan på sin ingång? men nej nej nej jag vill inte, jag gillar ju livet här! Men denna fredagskväll känns ändå lite halvtråkig, kanske behöver jag bara läsa min bok, krypa ner under mitt duntäcke och sedan vara glad över fodralet jag köpte till min iPod idag:).. Träningsvärken är inte borta än, om det inte regnar allt för mycket imorgon morgon ska jag ta en promenad, det gör en glad!

God natt på er där hemma jag saknar er alla!.. <3


Kommentarer
Postat av: DOGGYSTYLE

Jag saknar dig Mutti!

2009-10-24 @ 11:38:33
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0