work out

har lekt med lillen nu i några timmer hel frivilligt, jag är ju nämligen ledig idag:).. men vad kan man annars göra? det pissregnar ute, jag har redan tränat och jag måste ändå va hemma och vänta på tvätten så varför inte lika lite hide and seek;)..

det blev ju lite kaotiskt i morse, skulle varit på gymmet klockan tio, frågade värdmamman igår två gånger om det går bra att hon kör, och ja det skulle gå så bra så..men blev nog något lite missförstånd där ändå så här kom ingen mamma!.. hepp, ringe lite i panik till Linn, men hon hade inte åkt än så hon kom och hämtade mig=).. Dagens räddande ängel!.. kom till gymmet 20 minuter för sent! hmm pinsamt, men det jgorde inte så mkt, fick min rundtur bland alla maskiner, rätt avancerat, men man kommer nog att kunna göra en del iallafall:).. jag kommer satsa på magmusklerna och ryggmusklerna och armarna så klart, få bort allt gäddhäng! haha, det blir nog bra :)..

Vad som händer ikväll är fortfarande oklart, hoppas på nånting, kanske en liten film eller något, kanske ska ut och äta med familjen, kan ju alltid vara trevligt.. vi får se vi får se.. väntar fortfarande på ett mail, får se om det kommer snart, det hoppas jag!!..

trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0