19 år 11 mån 30 dagar

Sista dagen som tonåring!.. Borde jag ha åstakommit något speciellt? Har jag uppfyllt kraven till att gå vidare här i livet? inte vet jag, men jag kan nog säga att livet som tonåring har varit bra, jag är ju lycklig, kär och jag har mina underbara vänner!.. tror att jag är redo för steget, steget till att bli 20 år.. oj vilken grej va?!..

nej jag tycker det hela är överskattat!.. systemet? måste jag verkligen gå dit imorgon bara för att jag fyller 20? nej jag tänker inte göra det!! nej jag gör inte det!!.. men klart jag måste ju gå dit någon gång inom de närmsa två veckorna för sedan blir det ett år som inte kan bli vitare.. i det stora landet amerikat måste man vara 21 för att ens intaga en dryck som kallas alkohol.. men det är väl något man får ta bara..

har städat och dammat heela morgonen.. tydligen kris på jobbet och jag sade ett motvilligt ja till att jobba ikväll.. jag skulle ju inte ta något mer extra! jag ska ju njuta av den sista tiden med nära och kära!.. men troligtvis blir det bara fyra timmar och kanske att jag kan umgås lite med Maria ikväll iallafall.. så som det var tänkt..


Kommentarer
Postat av: Eva

Ett jättestort GRATTIS på födelsedagen! Hoppas du får en fin och underbar dag.

Hoppas också att du får ett härligt äventyr därborta over there.

2009-09-04 @ 07:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0