Äppel päppel..

Tisdagen började med paketöppning, jag tror födelsedagsbarnet blev ganska nöjd med presenten han fick, hoppas det iallafall;)... Sega som få kom vi till slut upp och R drog vidare mot jobbet jag hem till sängen och det goda duntäcket, vaknade upp kanske ännu segare framåt kvart över nio, skönt att sova iallafall.. frukost blev det första eftersom jag måste hinna bli hungrig tills jag börjar jobbet kl. 12.. Lax var det på menyn och det var gott =)

Jobbet gick fint, bara två dagar kvar nu.. även där är blandade känslor inblandade, trivs verkligen bra där jag jobbar nu!! jaoo jaoo... men nu måste jag säga att nervositeten börjar intaga min mage på allvar!!.. jag fattar inte att det är en och en halv vecka kvar tills jag flyttar, åker, lämnar landet eller var man nu ska säga..

Snackade precis med Caroline på Skype hon har redan varit iväg i två veckor!.. jag tackar gudarna för skype och jag hoppas även det funkar i amerikat!!.. det måste det göra!..

ledig imorgon! GÖTT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0