att plocka i saker..

Torsdag, bara helgen kvar sen sitter jag på Landvetter med några nyfunna vänner och dagdrömmer om mitt stora äventyr, idag är jag glad, idag är jag lättad, idag vill jag bara komma iväg..
Vi kommer att klara det, jag tror på oss och vi löser det här!
Nu ska här börja packas på allvar och jag vill få det mesta klart idag.. den nya tvättmaskinen kommer att gå varm.. tyvärr dog ju även torktumlaren imorse, varför denna otur just nu?

Denna helg kommer att bli den bästa på länge, först en massa kompistid på fredag och sen en hel drös med familytime på lördag, det gillar jag, jag ska njuta av var eviga sekund!


Kommentarer
Postat av: Elin

Tjena. Jag vet när jag vill komma och hälsa på dig :D det är saint patrick's day den 17 mars och firas i boston med parader och skit :D sounds good to me. Klart du kommer fixa det =) kommer gå hur bra som helst och ett minne för livet

2009-09-17 @ 13:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0