borde vara upp men det är ner..

Lördagen blev lyckad, och malleballe har en hur fin lägenhet som helst! blev nästan lite avis där ;). Söndagen var väl lite smått kaotisk, hittade nämligen inte mina nycklar man känner sig stressad så att man nästan spricker, men till slut så fick jag reda på att nycklarna satt i låset i Hyssna där jag lämnade bilen igår, och nej jag är inte virrig, och nej jag behöver inte äta mer vitaminer så att mitt minne kommer igång!! eller så kanske det är just så..

Gårdagen var bra, seg men annars mys, vi testade en glass som kändes lite så där halvspännande - chili choklad, ett tips köp inte den! man brändes nästan upp i halsen!! så den var icke god!!

annars på dagen är det en vecka kvar tills jag åker idag, och den första tår nerför min kind av panik och ångest har kommit, kommer nog bli lite så denna veckan, men det är väl bara att acceptera och sen tänka att jag klarar det här!..
Nu ska jag bara kladdis och bjuda på på jobbet, för det är ju min sista dag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0