Måndag

Måndag, jättefint väder här i hingham idag:).. har fått ett bankkonto här nu, min första lön och jag kan till och med köra bilen nu! bra av mig!.. bara en sak som fattas är att jag vill prata med Rääs!! hoppas verkligen det blir av ikväll men har en känsla av att det inte kommer bli så föratt jag ska jobba om typ en kvart och det är då han kommer hem från träningen! så jeeekla typiskt!! jag har inte gett upp hoppet ännu!..


Ikväll kanske det blir lite shopping, hoppas på det :). eftersom att jag inte har så mkt kläder som jag tänkt att jag har.. men det går väl lätt att ordna!.. jag vet att jag varit jättedålig på att visa bilder men kan lägga upp några nu :)



kommer mer sen när jag hinner =)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv: Ja man får kämpa in i det sista. Det är vi med pojkvänner som har det tuffast och vi kommer nog att växa mest, bli mer sjäkvständiga. (Det kan jag verkligen behöva).



Hoppas att allt går bra för dig, om du vill ha någon att prata saknad/strunt/upplevelser med så kan du adda min msn: [email protected]



Ta hand om dig. :-)

2009-09-28 @ 21:58:57
URL: http://ettlivsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0