en ny fas..

Elaine ringde en gång, jag missade det, pratade precis med farfar, och det går ju inte direkt säga till honom måste ta mobilen jag ringer sen!.. nepp nepp, kaos blev det och nu missade jag samtalet som skulle kunna vara en av de viktigaste i mitt liv... hmm nej inte så allvarligt, jag skickade ett mail till henne och hon ringer nog snart igen får vi hoppas :)..

jag är nervös jag är nervös jag är nervös... jag går runt som en zombie vill göra massa saker men jag orkar inte, jag tar mig inte för att röra kroppen, jag vill nu egentligen bara sitta på det där jäkla planet så att jag känner att: nu kan jag inte göra någon skillnad, jag kan inte ge någon en puss till, jag kan inte vända om för att hämta något jag glömt, nej nu vill jag bara släppa allt och ge mig ut i det stora landet!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0