födelsedag

hade ju bett mamma och pappa att dom inte behövde sjunga i morse.. jag hade även bestämt mig för att inte gå till systemet denna dag för det bara kommer bli massa uppståndelse, men icke då, mamma hade andra planer och vi behövde ju faktiskt lite mer vin till kalaset..
 jag säger vad jag ska ha och kassörskan säger grattis!..
puhh tänkte jag det här var ju inte så farligt tills jag hör en tjej bakom disken säga "hallå hallå! vi har en tjej här som fyller 20 idag!!" Jag blir rödare än vad jag någonsin blivit i hela mitt liv vill bara springa iväg sen börjar hurrandet.. jag räknar ner en, två, tre och så fyra.. äntligen färdigt.. men icke då!!.. då börjas det.. "ja må hon leva ja må hon...." fyyyy tar låten aldrig slut eller!!!!.. 
jag sträcker upp handen lite försynt tackar och rusar iväg..

kommer nog aldrig gå till systemet något mer.


Kommentarer
Postat av: Grannen

hahahahahaah jag ska nog inte gå dit på min födelsedag det är en sak som är säkert;)

2009-09-04 @ 22:54:32
URL: http://mariamalenehansson.blogg.se/
Postat av: Carro

hahahaha, detta missade ju jag fullständigt! klockrent!

2009-09-05 @ 17:31:01
URL: http://cajanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0