jobbig morgon..

Som min lilla mamma hade sagt till mig "äh du är ju sanslös Malin!!" och ja jag tror faktiskt att jag skulle kunna hålla med henne just denna dag inte alltid då kommentaren kommer men idag då kan jag inte göra annat än att hålla med!! nej idag känner jag att jag var lite ute på hal is..

Rasmus lämnade mig vid halv sju och jag tänkte att det blir väl skönt att sova någon timme till!.. JA någon timme kanske två!.. men vad händer när jag slår upp ögonen efter ett antal konstiga drömmar, eller ja rättare sagt jag var helt borta eftersom jag trodde att Rasmus satt kvar i fotöljen mitt emot sängen men det visade sig att det var ju bara överkastet!.. som alltid ligger på samma ställe!.. Ja iallafall nog om det jag tittar på klockan: 10:44!!.. Jag fattar ingenting jag är helt borta i huvudet helt nyvaken och funderar över dagens planer.. hmm AAAHH SHIIIT! det är det enda som gå i mina tankar, det var ju nämligen så att jag hade klipptid klockan 11 i Fritsla!!. Panik!!

Ringer till Frissan och vet inte riktigt vad jag ska säga men jag får ur mig att jag sitter fast i Borås men jag kanske kommer tio minuter för sent.. jag är ju dum i huvet men nu också fin i huvet!!..


Kommentarer
Postat av: Grannen

Klockrent! Hoppas håret blev fint:) Jag är laddad som bara den men har som sagt fått urinvägsinfektion och knaprar antibiotika :( Måste rådfråga någon om det går bra att dricka samtidigt. Vad tror du? Det kan la inte va så farligt att ta några bärs? ca 9-10 st?;)

2009-09-02 @ 14:14:45
URL: http://http:/
Postat av: jenntan

HAHA! mutti det är nog du i ett nötskal :) helt lovely ju! alltid kul efteråt iaf! är säker på att håret blev fint! har börjat med en lista på spotify nu.. en jäädrans blandning! från 60s-today ^^,

2009-09-02 @ 16:52:44
Postat av: Grannen

HÄRLIGT!!!!!! Då blir det party,party på lördag för mig med:) Har varit lite deppig för att jag trodde jag skulle behöva vara nykter och sansad på ditt avskedsparty:( (Okej jag hade skitit i att tagit tabletten och partat ändå) Promenix i morgon efter 5 någon gång?:)

2009-09-02 @ 21:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0