keep going

Idag har det varit fullt upp hela dagen, därför är jag också sjukt trött, klockan är bara tio men ändå orkar jag knappt hålla uppe ögonen!.. Jag gillar denna dag så som den var, och jag tror att jag kommer att trivas som aupair i denna familj, jag trivs redan bra lixom!..

och pojkarna är så snälla!

kommer tyvärr inga bilder nu, men jag har lagt in dom på datorn nu iallafall, ett steg närmare ;)
Hade så gärna velat ha en go kram av en viss person nu, men det kommer inte att hända på ett bra tag tyvärr!.. men jag kämpar på, som alltid!

Måste också säga att jag har gjort av min första springtur här i Hingham, det var fint jag höll på att dö eftersom jag inte sprungit på nästan en månad, men jag tror det kommer att bli bra!

God natt och puss och kram


Kommentarer
Postat av: jenntan

Det låter som du har det väldigt bra när man läser din blogg :) fullt upp hör jag, du e duktig mutti! jag får ta tag i det där med skype åh logga in nån gång.. du ska ju visa mej poolen haha :D Ha det fiiint!!!

2009-09-28 @ 12:07:14
URL: http://jennyalexandradahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0