kvällen.

Sitter i mitt rum, har precis satt upp en massa foton, så nu känns det lite hemtrevligare :).. förkylningen känns mkt bättre, kanske för att jag tagit alla dessa vitaminer, vad vet jag :P.. Har snackat massa med Rääs idag, ooh det gillar jag, jag älskar när skype vill göra precis som jag vill göra:).. har kört den stora Range rovern idag med, in och ut garaget och så klrade jag att backa hela vägen ner från garageuppfarten, vilket är mycket bra gjort!!

jepp, bli läggdags för de små barnen snart vilket betyder att jag måste lära mig några engelskabarnsånger supersnabbt, vet inte hur detta ska gå till men får väl iallafall försöka kunna blinka lilla stjärna :)..

kan knappt fatta hur fort tiden går hela tiden!!.. imorgon är det redan onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0