onsdag.

Inte var dag som man slår in ett paket till en 100-åring inte heller var dag man går på 100-årskalas:) Idag var det iallafall en sådan dag, hon blev glad för hårspännet jag gav henne och det passade mycket fint :)..

Blev ännu en sväng till Knalleland idag, köpte ju en adapter men jag förstod inte hur den fungerade så det var jag tvungen att få förklarat, så nu är det fixat, blev en trevlig kaffestund med mamsen också, sånt gillar jag.. nu går jag mest runt och är rastlös, har egentligen hur mycket att göra som helst men jag orkar inte ta tag i det... imorgon då ska jag nästan packa färdigt allt! det har jag bestämt mig för!..

Ikväll blir det Rääs en stund iallfall :)..

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0