orkeslös..

Har inte "hunnit" njuta så mycket av det fina vädret idag, nej jag har dels varit alldeles för slö och sen har jag vikit massa tvätt, tyvärr orkade jag inte vika all tvätt så resten får vänta tills imorgon, jag är ju faktiskt ledig så då hinner jag både tvätta och städa här hemma, hoppas bara jag är lite piggare...

Har vilat en halvtimma, det var välbehövligt och jag hoppas att jag snart blir mer alert, för jag gillar inte det här med att vara heelt trött i ögonen och inte orka någonting, kanske är det för att jag inte motionerat något på två veckor.. nepp nästa vecka ska jag ta tag i det igen!!.. och så är det bestämt!

Nu ska jag iallafall, ut och hjälpa pappa att tvätta bilarna, jag valde att stanna inne och städa eller vara ute och tvätta, och idag var de senare alternativet mycket bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0