Sista dagen på jobbet.

Sitter på jobbet, har rast, måste att säga att psyket känns en aning bättre än vad det gjorde imorse:).. SKönt det!.. bjöd på avskedskladdis på jobbet idag, det var uppskattat, jag fick en present ännu mera uppskattat!.. Tack tack alla mina underbara kollegor här på Solgård, jag kommer att sakna alla!

Alltså sista dagen här på jobbet idag, känns en aning blandat och jag har ju inte haft med mig hjärnan alls, men kanske blir det så omedvetet att man stänger av? tror det:)

Ja ja ikväll kommer iallfall Rääs, å vad bra! Jag behöver en kram.


Kommentarer
Postat av: Linda

Present! Whatta... såååå jäkla mycket man vart där och ALDRIG fått någonting! Avis....

Puss

2009-09-15 @ 11:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0