Sitter med det bästa kortet i handen nu.

Nu sitter jag i min nya säng, den är stor jag är liten, har huuuur många kuddar som helst, men endast en duger den som är plattast och den som har ett blått fodral på sig, den som har följt mig ända från Sverige.. ohh vad jag gillar min kudde, gillar även min nya klädkammare... när jag går in i den luktar den som hemma så jag ska njuta av doften innan alla kläder är tvättade en gång...

okej hur är det nya familjen? verkar helt underbar! pojkarna är söta, väldigt uppspelta över att jag har kommit, men dom verkar snälla!.. Helt ofattbart, men jag tror jag kommer att stormtrivas här!.. Imorgon blir det upp och åka och titta på fotbollsmatch, ska bli mycket roligt, kanske till och med ska få ta min första billektion då.. hmm kan ju vara lite spännande:P.. det kommer gå så bra så!!..

Fick prata med mamma och pappa i telefon idag, råkade väcka mamma, vilket inte alls var meningen men jag tror ändå dom var glada över att jag ringde och berättade att jag kommit fram:).. Bussresan var otroligt jobbig, lång och tråkigt dessutom var man hur nervös som helst!!..

JA ja nu ska jag skriva dagbok och sedan sova gott.. persiennerna var lite för högteknologiska för mig här i huset så dom fick jag inte ner, men ska nog inte bli sol imorgon ändå så det är väl okej..

god natt god natt


Kommentarer
Postat av: Elin

vad roligt att pojkarna verkar snälla :D pussar

2009-09-26 @ 11:49:21
Postat av: DOGGYSTYLE

Åh vad skönt att allt går bra :) Vill se bilder!! Puss på dig!

2009-09-26 @ 15:00:55
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0