sky´s the limit. .

Kvällen igår blev hur bra som helst, eller ja bion skulle kunna vara lite bättre men maten och sällskapet var ju helt underbart!!.. =)


Nu laddar jag om för Inflyttningsfest hos Malleballe i Kungsbacka! Är inte så taggad än, känner mig mest svullen och skulle vilja krypa ner och gömma mig under ett täcke!.. men nej nej det är inte min stil! Jag ska ta bilen till Hyssna jag ska lyssna på riktigt hög musik så att jag kommer i stämning sen åker jag med Elin ner till Malle och  jag vet att vi kommer att få en helt underbart rolig kväll! Måste bara leta upp min sovsäck och ta med mig något att sova på..
Det är alltid lika kul att träffa flickorna, synd bara att inte alla kunde följa med!..

jag hoppas och tror på en lyckad lördagskväll i kungsbacka!. men snälla gud ge mig något bra att ta på mig när jag har en sån riktigt dåligt kläddag!!

Värdinnan för kvällen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0