solig höstdag.

Släktkalas för hela slanten igår, trevlgit trevligt :)
Underbart väder idag!.. borde egentligen gå ut istället för att sitta här men jag måste städa på mitt rum och vika tvätt.. alltid alla dessa måsten! ååhh jag hatar det!..

Till kvällen hoppas jag att det blir att umgås med Maria och Matilda en stund :). .Ringde till Marre innan tänkte att vi kunde ta en liten promenix, men hon var inte hemma.. får väl se om en stund.. ja annars tycker jag livet flyter på ganska bra, har nästan städningt ont i magen, kanske är det nervositeten som börjar ättra sig fast för gott..

Jag har inte riktigt försåttt än hur jag ska kunna att inte må dåligt av saknad efter en viss person, men jag ska klara det!!.. Imorgon blir det mysig date, bio och middag ute. jag längtar och jag gillar födelsedagspresenten :)..

Puss på alla jag känner


Kommentarer
Postat av: Linda

VAD fick du i present?!!! Nyfiken stoll...

får synas innan du åker... ska beställa hud krämen idag..

Puss söting

2009-09-10 @ 15:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0