tankar..

väskan är packad, förhoppningsvis är inget glömt, nytt uteseende på bloggen och jag är helt enkelt redo för att åka.. eller nej, jag har fortfarande en del adjö att säga, usch fy fan vad jag hatar det!!..

jag förstår fortfarande inte att jag inte kommer hem om en vecka, att jag inte kan träffa lille Rääs i veckan och inga andra vänner för den delen heller!.. Nej det kommer dröja flera månader dit! det är det som gör mest ont, att åka ifrån allt!.. men ett år är inte mycket av hela livet och jag hoppas verkligen alla finns här när jag kommer hem igen!!

i eftermiddag väntas det telefonsamtal från Elaine från landet over there, det okända landet som jag nu ska bo i ett helt år framöver, helt ofattbart! men imorgon 05:15 går färden mot Landvetter och mitt stora äventyr, innan man vet ordet av det har det väl gått ett helt år och man är hemma igen! låt det bli bra! låt det gå fort! låt mig trivas som fisken i vattnet!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, hoppas att allting går bra nu och att du får roligt på skolan! :) Är så avundsjuk på dig, vill också åka nu! Aja, en vecka kvar för min del!

Lycka till! :)

2009-09-20 @ 14:08:17
URL: http://emmebirk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0