Tisdag..

Då har ännu en dag gått här i NY, vad har vi gjort??.. lekt, lyssnat, pysslat och försökt prata så mycket engelska som möjligt.. måste säga att det går bättre och bättre, imorgon hoppas jag på ännu mer framsteg...

nu är klockan 03 där hemma och här bara 21, konstigt känns det, men trött som en gnu är jag, kanske har man inte riktigt vant sig vid tidsskillnaden än.. Har inte så mycket att skriva om tror jag!.. blir nog mer när jag besökt the big city och kommit fram till da familia!..

hörs imorgon =)


Kommentarer
Postat av: jenntan

ÅÅh ser fram emot att höra mer om the BIG CITY!!!! jätte fräsigt!! Ha det så bra mutti! saknar Muttipartiklarna som svävade runt i den svenska atmosfären! puss

2009-09-23 @ 16:50:28
URL: http://jennyalexandradahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0