tråkigt väder idag..

Har varit på gymmet idag, men fick inte skrivas in på familjen eftersom jag inte kunde bevisa att jag bor där.. hmm okej... måste ta med mig post dit.. konstigt!!.. ja ja, men fick iallfall se lokalerna, ser mycket bra ut:).. finns både step, body pump, yoga, pilates, ja sånt som jag tycker om helt enkelt:)..

Körningen går bättre och bättre, fast hade varit bra om man hade en karta över allt ihop så att man fick ett hum på hur alla "städer" hänger ihop.. japp väntar på Rasmus på skype men verkar inte dyka upp för tillfället.. får väl vänta en liten stund till sen vet jag inte vad som händer, måste städa upp lite idag eftersom imorgon kommer städerskorna och ska göra grovjobbet!..

jag kämpar på här helt enkelt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0