back in the days!

Vad har hänt vad har hänt?.. Håller denna långa blogg historia på att ta slut? Håller jag på att växa ifrån denna hysteri?.. Det känns så främmande det känns så konstigt... men jag har helt enkelt ingen lust längre att sitta här o skriva.. eller så blir det så att jag prioriterar tiden vid burken annorlunda och all sittande tid går till att snoka runt på fejjan?.. Vad vet jag vad vet jag..

Jag vet iallafall.. att jag älskar det vårväder som har visat sig nu ett par dagar här.. även fast jag blir bländad av solen nästan hela tiden så gillar jag den så otroligt mycket att jag inte kan uttrycka mina känslor så mycket som jag hade velat!!..

Mycket  fest och mycket alkohol har det blivit det sista.. kan nästan kännas om jag är back in the days då det var helt hysteriskt mycket hela tiden, men nej nej så får det icke bli...jag njuter helt enkelt av de roliga tillfällen med vännerna som ofta kommer upp :)..

Ikväll vankas det vardagslyx och grill så det står heerliga till!! .. Till helgen blir det systrarna snygg och varberg för heela slanten!!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0