whaat

Fredag... förra fredagen trodde jag nästan jag skulle ge upp livet en litet ögonblick vid just denna stund.. men nu känns det faktiskt ganska bra om jag tänker efter :) Iofs aning bakis, hungrig och törstig på cola.. och hur ofta är jag törstig på cola? inte ofta!!

Torsdagskvällen igår va ju bara för go.. längesen jag hade så roligt faktiskt!!.. Håkan o Anne stod för en hejdundrande förfest och sedan blev det utgång på träggan, vilket va lika kul det!.. go musik o gott folk kan ju inte bli bättre... skulle ju då som planerat träffat mina söta små gamla klasskamrater.. men blev  det så? tyvärr inte, får helt enkelt bli en annan dag:)..

 nu ska det bli hemmakväll med pappsen o jag ska bara taa det lugnt o vika tvätt. mm vilken god fredagskväll känner jag.. toppat med revbenspjäll som jag har varit o köpt också!..

Käkade på fritsla gatukök idag.. kommer nog tyvärr dröja innan jag gör det igen.. kycklinspettet jag beställde får inte ens 1 poäng av 10 kanske tom hamnar på minus!.. usch fy o bläää! såg ut som plast och smaka ännu värre!!..


Kommentarer
Postat av: Elin

aa väntade oss att få träffa dig:(. men vi får ta det en annan kväll!!

2010-08-06 @ 17:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0