2010 gick i land..

Ipoden är laddad med ljudböcker, solkrämen är nedpackad och jag är redo!..

Thailand, låt mig få komma till dig redan ikväll!.. Tyvärr, men den som väntar på något gott....

Julen är väl nästan över kan man säga.. det blev en annorlunda jul, lugn och ganska tröttsam, blir väl så när man jobbar på julafton och traditionerna ruckas på alldeles för mycket!..

En liten summering av 2010 kan vi väl kosta på oss så här dagen innan nyårsafton...

Förra året vid den här tiden befann jag mig på andra sidan jorden, in tha big city New York med min fina kusin =).. oj kan ju inte annat än le när jag tänker tillbaka på den fruktansvärt kalla tiden där! haha.. Men bra va de!

Blev också lite skidåkning i ett ännu kallare Vermont.. sedan gick det utför, och jag tog mitt förnuft till fånga och lämnade det stora landet överdriv för det tryggare lilla landet lagom, och här trivs jag bra :)..
 
Pappsen o brorsan fyllde jämna år, det blev en oförglömlig resa till Zakynthos, vad har jag gjort för att få en sån fin familj?.. Det var en härlig vecka iallafall!.

Sommaren gick fort, spenderade mycket tid med vännerna och en sjukt bra roadtrip blev det =)..

Sedan kom hösten och jag började mina studier som ssk, första terminen är redan avklarad, hann jag blinka en gång? Trivs som fisken i vattnet eller som nålen i blodet på högskolan i Borås iallafall.. =) Hösten gav mycket party, en resa till Bryssel med de bästa M:en man kan hitta, hösten gav också ett C.... och en j'vla massa snö!..

I juni detta år beställdes det en resa.. vi har väntat o väntat o väntat... Första dagen nästa år bär det av och jag får rysningar kring hela kroppen!.. det kommer bli så sköönt med sol, bad, värme och så klart fin vänskap :)

Gott Nytt År =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0